środa, 4 listopada 2015

Jak dziecko ....

W każdym z nas chyba dżemie dziecko... Ja się do tego przyznaję i staram się nawet to w sobie pielęgnować ;), a co mi tam. Nie unikam rolek, zjeżdżalni czy innych atrakcji  bardziej dla młodych. Pesel biegnie do przodu a dusza nadal młoda ;). A jedno jest u mnie nie zmienne, a mianowicie miłość do sukienek. I te dwie kwestie połączyłam na tych zdjęciach. Jak? W bardzo prosty sposób, zamiast dresu udało mi się upolować dresową sukienkę. A efekt poniżej ;) No wiem takie buty skracają nogi, ale co mi tam, grunt to dobra zabawa.










Sukienka - Reserved
Buty - Reebok
Kurtka - Levis

7 komentarzy:

  1. Ile radości jest na tych zdjęciach, super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwazniejsze to wygoda i dobra zabawa, powiedzialabym! Widac, ze sie swietnie bawilas! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. I po to właśnie mamy dzieci , bo znów nieskrępowanie sie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą całkowicie!
    Fajny, luzacki zestaw! Ostatnio huśtałam się latem;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I o to chodzi i oto chodzi. O dziecko w nas i sukienkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziecko w nas trzeba pielęgnować. Cudne, radosne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami trzeba się pobawić i poczuć w sobie dziecko ha!ha! Ty widzę świetnie się bawiłaś...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń