sobota, 14 maja 2016

Gadżeciara....

Często słyszy się że faceci są gadżeciarzami.  Polują na nowinki techniki, gonią za nowymi telefonami, laptopami, smart wszystkim i my kobiety mamy im to za złe. Ale my kobiety także lubimy różne takie przedmiociki. Ostatnio podczas porządków stwierdziłam -tak  jestem gadżeciarą, i dobrze mi z tym. Co najgorsze ;) każdy gadżet w garderobie ma mocne  uzasadnienie zakupu ;). Jest jeden wspólny mianownik moich perełek  są ze skóry do której mam słabość. Niektóre portfele mam już dobre parę lat, ale nie potrafię się rozstać z moimi skarbami ;)

Etui na karty - Baron - no bo każdy sklep podsuwa karty stałego klienta, więc gdzie je nosić...

 Mały portfel i małe etui na klucze - no konieczne przy małej torebce - Puccini
 Wojewodzic- etui na okulary i na klucze - no jak się oprzeć tej czerwieni
 Kosmetyczka - Baron - no musi być do fioletowej torebki
 Portfel Wittchen - kolor cudowny
 Lakierkowa kosmetyczka Batycki - do lakierkowych torebek
 Etui na okulary - bo się rysują, a to było takie śliczne
 Portfel  Paters bo lubię czerwień
 Duży portfel Baron idealny na wyjazdy bo euro się fajnie mieszczą ;)
 Portfel Slowbag - bo ma oryginalne zapięcie na kryty magnes, i mieści nawet telefon
 Brązowy portfel - bo do brązowych torebek
 Wielki portfel z dużą ilością przegródek no bo fajny ;) i już
 Kosmetyczka i etui na klucze  Baron - jak się temu zestawowi oprzeć ;)
 Portfele LV - no cóż mam słabość
 Etui na prawo jazdy i dowód Paters - musi być porządek w dokumentach
 Etui na szminkę Batycki - no takie słodkie ;)
 Kosmetyczka Baron bardzo duża i wszystko zmieści
 Portfel Batycki  bo nie miałam granatowego

Na koniec gadżeciara osobiście ;)



Sukienka - Solar
Szal - Monnari
Buty - Gino Rossi


6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście prawdziwa gadżeciara, jeśli chodzi o skórzane gadżety :) Sporo tego! Bardzo podoba mi się ten portfel z dużą ilością przegródek i nadrukiem mapy na zewnątrz. Co do zestawu to jest chyba moja ulubiona stylizacja jaka się tutaj pojawiła! Wszystko świetnie leży i do siebie pasuje. Klasa! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam ze torebki wyczerpują twój zasób ;)
    HhahHahh
    Ja mam jednego bzika - książki :)
    Choc coraz cześciej czytam na Kindlu ;) bo łatwiej ze sobą wszedzie zabrać kilka naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko:))świetnie podkreśla całość ten szl:)))fajne drobiazgi,ja też jestem gadżeciara :)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja wymiata! pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, masz rację, gadżeciara z Ciebie. Imponująca kolekcja.
    Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadżeciara super wygląda! Z klasą!

    OdpowiedzUsuń