sobota, 18 czerwca 2016

Ale to już było....

Kolory, kolorami ale nadal zdania nie zmieniam i uważam biel z czernią za zestawienie idealne. Nadaje się na każdą okazję, porę dnia i roku. Jak dla mnie nic lepszego nie wymyślono. Poprzedni zestaw był z pazurem i kolorem, dziś klasyka jaką kocham. Marynarkę ze spodniami mam w szafie od 15 lat!!!! I bardzo chętnie po nią sięgam, zawsze jest na czasie. Na identyczną marynarkę natchnęłam się ostatnio w jednym ze sklepów...Moda ma to właśnie do siebie że kołem się toczy... wszystko już było i będzie ponownie. Dlatego nie pozbywam się łatwo z garderoby niektórych klasyków ;)



 
 

Garsonka - z dna garderoby
Bluzka, torebka - Simple
Buty - Ryłko


6 komentarzy:

  1. Zgadam sie z Tobą w 100 % Dzisiejszy zestaw jest mega !!! Gdybym coś takiego teraz zobaczyła w sklepie, na pewno bym kupiła. Zwłaszcza żakiet, bluzkę i torebkę. Gdzie widziałas ostatnio ten żakiet ? :)
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu! Wiedziałam że Tobie się spodoba ;). Żakiet napotkałam w Monnari.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Czarno biały jest wieczny i nigdy się nie znudzi:)))piękna marynarka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie bluzki z garsonką idealne! JEstem zakochana w tym zestawieniu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię to połączenie kolorystyczne :) Zestaw prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa ta garsonka, świetnie dopasowałaś do niej bluzkę i torebkę, a torebka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń