niedziela, 2 czerwca 2013

Nie mam co na siebie włożyć ....

Bywają dni że otwieram szafę, przeglądam garderobę i jedyne co przychodzi mi do głowy, to że nie mam się w co ubrać. I w takie dni zawsze mam pod ręką małą czarną. Czy to lato czy zima, mała czarna jest idealna na każda pogodę, nastrój i  humor!
Od jakiegoś czasu na te chłodniejsze dni ulubioną mała czarna jest ta, zdobyta już jakiś czas temu w SH za całe 0,50zł. Dziś do tego założyłam jedwabny płaszczyk zdobyty za 1 zł. I tak dzisiejszy mój strój nie przekracza 2 zł, no oczywiście nie doliczam butów, rajstop i całej reszty ;-)...

Polecam jak zawsze blog Juniora  ;-) http://szafakamilka.blogspot.com/2013/06/02-06-2013_2.html














Płaszcz- SH
Sukienka - SH
Torebka - SH
Buty -No name
Rajstopy - Calzedonia
Biżuteria - DIY

A że wczoraj był dzień dziecka, jakoś pierwsze skojarzenie - zdjęcia Juniora. Staramy się  podczas każdego pobytu w Zakopanem robić mu zdjęcie w jednym miejscu, pod starą chatką. I tak oto Junior rośnie, a chałupa się nie zmienia. Szkoda tylko że nie wpadliśmy na ten pomysł od pierwszego wyjazdu....



15 komentarzy:

  1. Aniu, zabierz mnie proszę z soba na SH polowanie!!
    jakoś w Krakowie ani tak tanio ani tak stylowo w SH nie było :)
    tak mała czarna dobra na każdą okazję !

    podoba mi się zdjęcie z rozwianym włosem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na łowy!! Ale już coraz ciężej z tymi super okazjami. Już promocje typu "wtorek po 12 wszystko po 0,50 zł" się nie trafiają ;-)Takie cuda miały miejsce prawie 2 lata temu ;-(

      Usuń
  2. Chyba każda kobieta ma takie dni. Masz przecudowny płaszcz aż niechce mi się wierzyć że to cudeńko jest z second handu!

    OdpowiedzUsuń
  3. MAła czarna zawsze ratuje sytuację, podobnie jak jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pomysł ze zdjęciem dziecka w tym samym miejscy co jakiś czas, jest genialny! Szkoda, że na taki nie wpadłam :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne płaszczyk :) Kolor ma genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Naprawde te wystrzalowa kreacje upolowalas w SH??? Plaszczyk jest cudowny, a sukienka wyglada pieknie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka + płaszcz za 2 zł? Idę zzielenieć z zazdrości!
    Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta mała czarna świetnie została ożywiona płaszczykiem! Ja coraz częściej, gdy nie mam się w co ubrać wskakuję w bluzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamil będzie miał fajną pamiątkę!
    a Ty wyglądasz jakbyś spacerowała ulicami Paryża! taka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja płaszczyk świetny:) pozdrawiam obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z tymi zdjęciami Juniora! będzie miał genialną pamiątkę!
    Kurcze, gdzie u Ciebie takie tanie SH? i nie dość, że tanie to jeszcze z takimi perełkami :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym Ci ten płaszczyk skradła, miałaś szczęście, za 1 zł....świetnie wyglądasz, piękne buty ale Ty masz dużo pięknych butów...pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde... lumpeksowy mistrz. Często poluję w sh ale nigdy nie udało mi sięwyhaczyć fajnych rzeczy aż tak tanio, tylko pozazdrośić ;]

    OdpowiedzUsuń