sobota, 26 kwietnia 2014

Ciężki czas....;-)

Ostatnio mam bardzo zwariowany okres w życiu ;-)... Junior 4 maja ma Komunię.  Ostatnio jestem rozdarta pomiędzy placem zabaw z Lolkiem a próbami, zaliczeniami i nauką z Juniorem. Co drugi dzień mamy próby w kościele....uff, dobrze że ta impreza już za tydzień. Przygotowań mnóstwo, dopinamy powoli  wszystko na ostatni guzik. Czasu na blog prawie nie mam, zaglądam do Was ale przepraszam że nie zostawiam komentarzy bo szkoda  mi na pisanie czasu, a tak mogę odwiedzić większą ilość moich ulubionych blogów.
Pozdrawiam Was gorąco !











 

W tym zwariowanym czasie znalazłam chwilkę aby aby złapać oddech w sposób jaki najbardziej lubię, spacerując szlakiem po lesie ...




14 komentarzy:

  1. Nami sIw nie przejmuj , żyj !!! W realu ;););)

    Ale kreacje komunijną pokaż ;);)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli intensywny czas teraz u Ciebie. :)
    Tez chętnie zobaczę Twoją kreację na komunię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to trochę zwariowany czas:)))ja komunie mam już za sobą ale w sierpniu mam ślub syna i już jestem przerażona:)))bardzo ładnie wyglądasz w tym garniturku:)))super figura:))Pozdrawiam i powodzenia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. komunia to ważna impreza, niektórzy to robią małe wesele, mam nadzieję, ze do nich nie należysz :) świetnie wyglądasz ale ten "górski" look mnie ujął :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, niech się wszystko uda, to ważna chwila w Twoim życiu i nie przejmuj się, że nie ma Cię w necie, są ważniejsze sprawy, wrócisz, jak będzie więcej czasu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki żeby wszystko się udało i żebyś już odetchnęła po tej całej bieganinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak przygotowania do komuni to wręcz szaleńczy czas, ale już za chwileczkę, już za momencik będziecie po wszystkim, życzę wiele sił i znalezienia każdego dnia choćby malenkiej chwilki dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę, to Junior już dorosły mężczyzna! Powodzenia w ostatnich przgotowaniach do komunii! Piękny masz komplecik, cudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się, na pewno dasz radę to wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się nami - poczekamy! Dzieci są najważniejsze! Tylko wstaw fotkę z kreacją komunijną:D
    Dzieciaki Ci rosną, że hej! Loluś już taki duży!
    No i wycieczki zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja juz mam go za soba, wiec doskonale rozumiem Twoje podenerwowanie - to dosc goracy okres, el jak bedzie juz "Po" to odsapniesz;)
    Czern jak widac sprawadza sie zawsze, nie tylko na eleganckie wyjscia, ale wyglada swietnie nawet na placu zabaw;)
    Pozdrawiam i zycze wytrwalowsci Anulka!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Aniu. Mam nadzieję, że wszystko się udało. Wszystkiego dobrego dla Twojego syna z okazji 1 Komunii. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne koturny :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń