sobota, 20 września 2014

Duet idealny ;-)

Udało mi się skompletować duet idealny ;-). Trwało to kilka lat ;-). Jakiś czas temu kupiła spódnicę, moją ulubioną letnią spódnicę, prawdę mówiąc mogła bym nie mieć innych. A w tym roku udało mi się kupić torebkę idealną do niej. I to w tym samym sklepie ;-). No i mam mój ukochany zestaw na lato. No a że wrzesień w tym roku nas rozpieszcza to mogę nada cieszyć się tym duetem ;-)  


 







 


Spódnica, torebka - Monnari
Buty - Simple
Bluzeczka - SH

A my oddychamy górskim wrześniowym powietrzem ;-)




20 komentarzy:

  1. moje ulubione kolory :P

    __________
    a u mnie?
    modne bluzy do rozdania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i torebka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sweter, który by Ci robił idealne trio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka i torebka idealnie się dopełniają!! A buty pięknie leżą na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację duet idealny. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, warto było poczekać, bardzo ładna spódnica, idealnie zgrana z torebką, bluzka mi się też podoba, a motyw piórka ostatnio bardzo modny. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest super!


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zwykle nie przepadam za identycznym motywem zarówno w ubraniach, jak i dodatkach, ale przyznam się, że w tym wydaniu ten sposób wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie się razem komponują, faktycznie świetny duet! Oby ciepła pogoda trwała jak najdłużej! Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No! Naprawdę idealnie do siebie pasują! W pierwszej chwili pomyślałam, że spódnica jest w pasy:D
    Fajny zestaw! Pełen luz, wygoda i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  11. A wypadu w góry zazdroszczę! Pooddychaj trochę dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny duet na zakonczenie letniego sezonu! Biel i czern rzadzi!!!
    Pozdrawiam Anula<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, duet idealny i Ty wyglądasz w nim idealnie, torebkę "porywam"...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  14. i ten duet idealny będzie służył Ci zapewne na lata - zawsze na czasie, bardzo mi się podoba połączenie bieli i czerni

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba, wygląda na pojemną, a nie jest groteskowo wielka. No i faktycznie dobrze gra ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica z torebką fajnie się komponują :D

    Zapraszam na konkurs http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny duet a nawet kwartet - buty i bluzka też w harmonii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw rewelacja. Fajne też wycieczkowe fotki. Pozdrawiam Cię Aniu.

    OdpowiedzUsuń