sobota, 26 marca 2016

Wesołych Świąt!!


Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

Miało być tak pięknie i słonecznie. Miały być spacery i wycieczka w góry zamiast siedzenia przy świątecznym stole. A wyszło jak zwykle, za oknem ulewa, 3 stopnie, warunki nie sprzyjające spacerom. Nawet zdjęć nie miałam jak zrobić, uciekałam przed deszczem ;).
Oby kolejne dni były lepsze, tego sobie i Wam życzę,.


Zdjęcia na szybko z garderoby ;(





Spodnie - Escada
Płaszcz - Simple
Żakiet - Marck Aurel
Buty - Ryłko
Koszula - Terranova

I rzut oka na wielkanocne gadżety  ;)









9 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt...
    U mnie po deszczu poprawa pogody, nawet zrobiłam zdjęcia na spacerze...
    Świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych świąt Aniu w rodzinnym gronie.
    Może jednak słoneczko się pojawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się ozdoby <3 Wesołych świat !

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słońca życzę - nie tylko na niebie ;)
    ps. polączenie plaszcza ze spodniami super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, wesołych świąt kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłam się pierwszym zestawem :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń