poniedziałek, 8 maja 2017

Zebra na wybiegu

Zebra to idealne jak dla mnie zwierzę pod względem kolorystycznym, no i może jeszcze panda jest bliska ideału ;). Uwielbiam to połączenie kolorów, najczęściej takie zakładam i zawsze jest dla mnie modne i ku mojej wielkiej uciesze znów powraca w wiosenno - letnich kolekcjach. To połączenie idealne jest nie tylko dla ciuchów, torebek, świetnie sprawdza się w biżuterii.
A na plac zabaw w celu wybiegania się z chłopakami założyłam ostatnio upolowaną koszulkę z zebrami i sweter - prawie zebra ;) Wiosna nas nie rozpieszcza i jak tylko trafi się moment bez deszczu staramy się go wykorzystać biegając na placu zabaw.




 
  



 








Koszulka - Monnari
Sweter - Monnari
Spodnie - She
Buty - Venezia
Torebka - Simple
Okulary - Simple
Biżuteria - Elixa, Dziubeka 

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz super:))piekny sweter,piękna koszulka i cudna torebka:))masz fantastycznych chłopaków:))Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocki życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look... jednak dla mnie trochę za dużo, koszulkę zamieniłabym na biały t-shirt... resztę chętnie bym ukradła :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja na co dzień:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter to zebra niemal doskonała:), ja tez lubię biało czarne zestawy - tyle, że chyba mi jednak bliżej do pandy niż do zebry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny "zebrowy" nadruk na bluzce. Biel i czerń to połączenie ponadczasowe i zawsze modne. Fajnie spędzacie wspólnie czas. Aż bym się chętnie pohuśtała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super Aniu zgrałaś zebrę z zebra. Twoi chłopcy rosną tak szybko. :)Starszy to już prawdziwy kawaler.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wyglądasz bardzo elegancko, też podoba mi się twój manicure, widzę że jesteś perfekcjonistką!

    OdpowiedzUsuń