niedziela, 4 grudnia 2011

Luźne gatki ;)

Kiedyś wyszperałam wełniane szorciska w Sh za 1zł ganc nówki z kompletem metek. Całkiem fajne i ciepłe, jedyny mankament te zakładki w pasie, w których wygląda się jak szafa gdańska z lustrem i toaletką ;) no ale cóż.
Muszę się czymś z Wami podzielić. Jak dziś zaskoczył mnie mój synio. Dziś rano słuchaliśmy radia Pr 3, porannej audycji dla dzieci. I wyobraźcie sobie że Junior przybiega z telefonem i  prosi aby mu wpisać numer do radia bo chce zadzwonić bo zna odpowiedź na pytanie zadane przez panią.  Jak sobie zażyczył uczyniłam, sam się ładnie przedstawił, podał pełen adres zamieszkania i na antenie ładnie odpowiadał na pytanie. Dumny z siebie opowiadał wszystkim dziś swoją przygodę, i teraz czeka na przesyłkę z radia bo okazało się że ma dostać jakiś upominek. No jestem pod wrażeniem jakie teraz dzieci są  otwarte i śmielsze niż ja kiedyś byłam.











Szorty - SH
Golf- Monnari
Sweter - Mohito
Buty - Venezia

20 komentarzy:

  1. spodnie super!
    no i brawa dla Juniora!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. This outfit is very cool! I love the shorts paired with boots! Very chic! And the necklace puts a nice touch to the whole look :)
    Good luck!

    skinnymoonstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no,no...gratulacje dla Juniora!!! naprawdę jest odważny!ciekawe co dostanie...:D
    szorcicha wielce zacne! fajnie je skomponowałaś z tym swetrzyskiem...i lubię zdjęcia z Juniorem w tle! nikt Ci nie zarzuci, że jesteś wyrodną matką i tylko Ci ciuchy w głowie;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam rano tej audycji!!!!!! Ale chyba mi umknęło coś! Gratulacje dla synka! Dzieciaki są bardzo odważne i chwała im za to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Very classical. The combi fits you well, but I like the post with the very cool mint scarf and leggings much more. It's more fancy, like you, I suspect. Greets from Munich. Sunstorm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zestaw, idealna cudowna narzutka beżowa!!!

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam oczywiście do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę pogody ;o u mnie szaro, pochmurno, wietrznie i bez słońca ;( ;)
    piękna narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś szczupła, nie bój się zakładek przy spodniach :) fajnie ozywiłaś wszystko okularami! Torebka mi się również podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też mam odwagę i dzwonię do Trójki.
    Rozmawiałam już Manem, Niedźwiedziem. Pisałam do Andrusa. Co tam :-)
    Gatki ok. Może trochę za długie na Twoje piękne nogi. Świetnie wyglądają do tego kozaki. Te kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Juniora :)

    Ha i tak śmiesznie wchodzi Ci w kadr na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this kind of shorts! So elegant and cool at the same time!

    OdpowiedzUsuń
  13. you look fabulous. love the necklace. amazing post, love. I hope you had a fabulous weekend. If you get a sec, I'd love to hear what you think of my Holiday party post. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gatki fajne, wcale nie poszerzają. Dobrze ci w nich.
    No i gratki dla Juniora.

    OdpowiedzUsuń
  15. The short is so unique and it looks good on you!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nono!! Prawdziwy Mądrala!! Dzieciaczki teraz ze wszystkim są takie oblatane!! Torebusia mnie zachwyca i kolorek włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zuch Chłopak! :) ...a zestaw bardzo mi się podoba! :) ps. cudna torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz swoj styl, ktory mi sie bardzo podoba, po prostu pasuje do Ciebie.pozdrawiam.
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń