czwartek, 1 grudnia 2011

Torby, torebki, torebeczki, torbiszcza.....

Torby, torebki, torebeczki, torbiszcza  - uwielbiam jak większość kobiet. Uwielbiam moment kiedy przynoszę do domu, taką pachnącą, oglądam, przykładam do czego najbardziej będzie pasował, czy odcień podobny do jakichś butów... Kocham zapach nowej skóry. Potrzeby człowiekowi bardzo się zmieniają, dawniej wystarczała mała, torebeczka w niej mini portfel, dokumenty, chusteczka do nosa. A teraz torby mam coraz większe, a w nich coraz więcej bałaganu. Kupując nową zawsze sprawdzam najważniejsze czy jest kieszonka na telefon, przynajmniej 2 małe boczne jedna na dokumenty, druga na klucze. Każda z nas zna to uczucie kiedy stoimy pod drzwiami i szukamy, szukamy w przepastnej torbie kluczy a one złośliwe siedzą w zakamarku cichutko na samym dnie torbiszcza. Dlatego zawsze musi być kieszonka na klucze. I ładuję później kosmetyczkę, etui na szminkę, notesik, grzebyczek ;), chusteczki, lustereczko, aparat fotograficzny - ostatnimi czasy to podstawa ;), reklamówkę lnianą ekologiczną bo jak tu zaśmiecać planetę tworzywami, no całe szczęście że już mam za sobą okres kiedy pakowałam jeszcze chusteczki nawilżane dla Juniora, sok z dzióbkiem itp.
A jak człowiek to wszystko podniesie to po prostu ramię urywa, dlatego wolę zdecydowanie torebki do ręki, bo nosząc to na ramieniu raczej nabawiłabym się wady postawy.
Dziś prezentuję jedną z tych moich "malutkich", było ona już kiedyś, ale to ostatni nabytek w drodze z Zakopanego, nie mogłam jej z rąk wypuścić, jak zobaczyłam .......to była miłość od pierwszego wejrzenia.










Spodnie skórzane - Gap
Sweterek - Zara w paski
Sweterek - Olimpia 
Buty - Ryłko
Torba- Baron
Naszyjnik - DIY

29 komentarzy:

  1. podoba mi się torebka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, bardzo mi się całość podoba. Torba bajka, też uwielbiam wielkie torbiszcza a Baron to klasa sama w sobie :)
    POzdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka i wisiorek są genialne ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się. '
    Jest genialna, ale muszę napisać, że Ty też masz świetne ciuchy na sobie, i fajnie wyglądasz. chyba lubię Cię w beżach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne zdjecia :)
    Zapraszam do mnie +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the jacket and bag:)
    ~Anne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz!
    Bardzo mi sie podoba to łączenie faktur- skórzane spodnie, futro i do tego- uroczy berecik :)
    I naszyjnik diy przykuł moją uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, ja teraz coraz częsciej patrze za torba w imię zasady 'im wieksza tym lepsza' i cóż... sprawdza sie to zarówno w praktyce, jak i estetyce! Ps: Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhhh Love the fur, and the leather pants and the beret and the bag! Uffff i love everyhting Anula! beijoss

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You really look great..

    very smooth look..

    xo

    dawn

    www.sassybagblogettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebista!!! Kojarzy mi się z takimi z dawnych czasów, z jakimi się podróżowało (mój dziadek miał podobną:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne torbiszcze, też lubię duże ale zdecydowanie wolę na ramię, żeby ręce mieć wolne do przebierania w sklepach ciuchowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ super wyglądasz !! Świetne połączenia ! Torba jest cudna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torebka!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne kolorki, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezaprzeczalnie torba rządzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. You looks so fabulous!!
    Love the fur coat, beret, & leather pants!!!
    http://fashiondiarylooks4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super wyglądasz! tak jakoś wojowniczo do tego:D torba robi wrażenie! ja niestety mam same malizny:(

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torba
    zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so awesome!! follow you now))
    Can you follow me too?))

    http://myfiercefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Im from Australia and im not polish so I can understand ur writing but ur photots are amazing and i love ur outfit

    it would mean a lot if u could check out my blog to and just to let u know I follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajjne połączenie spodni i futerka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naszyjnik mi sie bardzo podoba!!!! torebka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool, brown leather trousers. I like them in black, but brown is realy special. Nice combination. Have a nice saturday evening. Greets. Sunstorm

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne futro! świetny zestaw! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń