wtorek, 18 października 2011

Atak wirusa...

Jak wspominałam niedawno, mam słabość do skórzanych spodni. Do spódnic miałam mniejszą i niedawno jedną wyrzuciłam,  do dziś nie mogę się pogodzić z własną lekkomyślnością i pozbyciem się jej. No ale cóż czasem człowieka przyćmi. Dziś prezentuję drugą parę spodni, tym razem ciemny brąz i do tego kremowy golf. Golf w warkocze, szukałam takiego dość długo i trafiłam niedawno w Sh za moją ulubioną cenę 0,50 zł.
Nie wiem co się porobiło ale jakaś awaria wkradła się na bloga i ukazują się dziwne ostrzeżenia o wirusie, może niedługo to zniknie...






Spodnie - Gap
Golf - Sh
Żakiet - Sh
Buty - Ryłko

17 komentarzy:

  1. też mam te dziwne ostrzeżenia + cały pulpit nawigacyjny po fińsku i nie umiem tego zmienić.. :<

    Boskie spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw z klasą!
    zaryzykowałam i weszłam;) ale cały czas wyskakuje mi ostrzeżenie..mam nadzieję,że mnie nie zarazisz;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A no dziwny to komunikat się pojawiał.
    Piękny kapelusz z wczorajszego posta!
    Zarażasz czy nie wirusem? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega spodnie, jestem w nich absolutnie zakochana :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. love your bag!!
    kisses and have a nice day=)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj postraszyłaś tym wirusem, bo teraz o infekcje nietrudno, ja się w każdym razie wycofałam ;)
    taki golf za 50 groszy??? świat zwariował ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena golfa powala:P śliczny jest i na pewno cieplutki:)
    dziękuję za przemiły komentarz u mnie, wszystkie drobiazgi są do wzięcia więc jeśli coś wpadło Ci w oko-pisz;) pozdrówki:*

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodni ze skóry nigdy nie miałam ale spódnicę tak, nadal leży na strychu ale niestety za mała, Twój zestaw jest świetny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana i noś te spodnie jak najczęściej bo wyglądasz w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. You’re wonderful in these photos, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw. Niesamowicie mi się podoba. Bardzo fajnie to dobrałaś, a krój spodni.. marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice purse! I love all the colors that you put together for this look! xo

    OdpowiedzUsuń
  13. love this post and also your blog! I follow u!
    pass to my blog and follow me too :D
    kiss
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super to wszystko razem dobrałaś ,spodnie są niesamowite , no i taki golf za taką cenę!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo wyglądasz świetnie a do tego ten kapelusz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń