poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Medzilaborce.....

Medzilaborce to malownicze miasteczko we wschodniej Słowacji, na południowych stokach Beskidu Niskiego. A ja odpoczywając w Beskidzie Niskim ;-), pojechałam na wycieczkę rowerową z moim małżonkiem do tego uroczego miasteczka. A cóż w sobie ma  to miasteczko, że przejechałam 25 km rowerem w jedna stronę ;-)? Znajduje się tam Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Muzeum to  jest pierwszą instytucją muzealno-artystyczną, która była poświęcona czołowej osobistości sztuki XX wieku Andy'emu Warholovi, królowi pop-artu. Zajmuje się w głównej mierze prezentowaniem prac i życia Andy’ego Warhola. Muzeum sztuki nowoczesnej Andy'ego Warholaw swoich ekspozycjach prezentuje unikatowe prace tego artysty, w sposób tematyczny przedstawiając całokształt twórczości artysty, a także prace współczesnych artystów krajowych i zagranicznych.
Andy Warhol (ur. 6 sierpnia 1928 w Pittsburghu, zm. 22 lutego 1987 w Nowym Jorku) – amerykański artysta, jeden z głównych przedstawicieli pop-artu, znany przede wszystkim z prostych i seryjnych kompozycji o wysokim kontraście kolorystycznym, do których używał techniki serigrafii. Powstałe dzięki tej metodzie sitodruki prezentują produkty konsumpcyjne z przeciętnej amerykańskiej lodówki, tj.: puszki Coca-Coli czy zupy pomidorowej Campbell.
Jeżeli ktoś ma okazje polecam bo warto zaglądnąć
Nie wiem co się porobiło z moim blogiem. Wiem ze boicie się na niego zaglądać bo pojawiają się dziwne komunikaty o wyłudzaniu danych. Zgłaszałam to, ale nie wiem co mam dalej robić ..... Nie wyłudzam danych ;-(.  














No ale żeby nie było tylko wycieczkowo. Kilka fotek z wczoraj ;-) 








Sukienka - Simple
Buty - Zara 
Torebka - Baron

8 komentarzy:

  1. Świetna relacja ... Kiedyś czesto jeździłam na Słowację , teraz za daleko . Elegancja -Francja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kondycji i świetnej wycieczki:)))sukienka jest piękna i bardzo elegancko wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie odwiedzilabym to miejsce, uwielbiam muzea sztuki, nowoczesnej tez:) 25 km w jedna strone??? Fiu fiu, zazdroszcze kondycji;)
    A Ty na elegancko - przepieknie... coraz bardziej lubie blekity...;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kondycja niezła, a w sukience prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu mogę wejść na Twój blog, do tej pory od razu mój komputer blokował Twoją stronę.
    Chętnie bym zwiedziła to muzeum.
    Super sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski zestaw boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 25 km??? no to mi zaimponowałaś kondycją - szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona...sukienka piękna i Ty w niej piękna...

    OdpowiedzUsuń