poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Medzilaborce.....

Medzilaborce to malownicze miasteczko we wschodniej Słowacji, na południowych stokach Beskidu Niskiego. A ja odpoczywając w Beskidzie Niskim ;-), pojechałam na wycieczkę rowerową z moim małżonkiem do tego uroczego miasteczka. A cóż w sobie ma  to miasteczko, że przejechałam 25 km rowerem w jedna stronę ;-)? Znajduje się tam Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Muzeum to  jest pierwszą instytucją muzealno-artystyczną, która była poświęcona czołowej osobistości sztuki XX wieku Andy'emu Warholovi, królowi pop-artu. Zajmuje się w głównej mierze prezentowaniem prac i życia Andy’ego Warhola. Muzeum sztuki nowoczesnej Andy'ego Warholaw swoich ekspozycjach prezentuje unikatowe prace tego artysty, w sposób tematyczny przedstawiając całokształt twórczości artysty, a także prace współczesnych artystów krajowych i zagranicznych.
Andy Warhol (ur. 6 sierpnia 1928 w Pittsburghu, zm. 22 lutego 1987 w Nowym Jorku) – amerykański artysta, jeden z głównych przedstawicieli pop-artu, znany przede wszystkim z prostych i seryjnych kompozycji o wysokim kontraście kolorystycznym, do których używał techniki serigrafii. Powstałe dzięki tej metodzie sitodruki prezentują produkty konsumpcyjne z przeciętnej amerykańskiej lodówki, tj.: puszki Coca-Coli czy zupy pomidorowej Campbell.
Jeżeli ktoś ma okazje polecam bo warto zaglądnąć
Nie wiem co się porobiło z moim blogiem. Wiem ze boicie się na niego zaglądać bo pojawiają się dziwne komunikaty o wyłudzaniu danych. Zgłaszałam to, ale nie wiem co mam dalej robić ..... Nie wyłudzam danych ;-(.  














No ale żeby nie było tylko wycieczkowo. Kilka fotek z wczoraj ;-) 








Sukienka - Simple
Buty - Zara 
Torebka - Baron

8 komentarzy:

  1. Świetna relacja ... Kiedyś czesto jeździłam na Słowację , teraz za daleko . Elegancja -Francja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kondycji i świetnej wycieczki:)))sukienka jest piękna i bardzo elegancko wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie odwiedzilabym to miejsce, uwielbiam muzea sztuki, nowoczesnej tez:) 25 km w jedna strone??? Fiu fiu, zazdroszcze kondycji;)
    A Ty na elegancko - przepieknie... coraz bardziej lubie blekity...;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kondycja niezła, a w sukience prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu mogę wejść na Twój blog, do tej pory od razu mój komputer blokował Twoją stronę.
    Chętnie bym zwiedziła to muzeum.
    Super sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. 25 km??? no to mi zaimponowałaś kondycją - szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona...sukienka piękna i Ty w niej piękna...

    OdpowiedzUsuń