środa, 23 listopada 2011

Ale numer...

Ale numer, sama nadziwić się nie mogę. Dzwoni rano do mnie telefon i koleżanka mówi śmiąc się: "gratuluje debiutu w mediach". Ja oczy jak spodki, o co chodzi, ktoś mi jakiś niezły numer pewno wyciął. Ale wypytuje zaciekawiona. A tu się okazuje, że pokazano moją stylizację w dzisiejszym odcinku. No faktycznie kiedyś wysłałam fotkę, ale jakoś nawet o tym zapomniałam. No więc, chwalę się oficjalnie; byłam dziś rano w TVN ;). Szybko przeszukałam neta i faktycznie znalazłam, dostałam 3 miejsce za swoją stylizację. Jeśli ktoś miałby ochotę można zobaczyć tutaj , a jak ktoś miałby ochotę na mnie zagłosować to z góry dziękuję bardzo!
A jak wspominałam już kilkakrotnie, mam słabość do futerek i to niestety nie sztucznych, a szczególną słabość mam do tego jednego małego stworzonka ;). Pelerynką już chwaliłam się kilkukrotnie, dziś czas na kurtkę. Moim marzeniem jest mieć takie do samej ziemi.... może kiedyś ;). A póki co, oszczędzam na to spełnienie marzenia i golf oraz spodnie zakupiłam po 0,50 zł/ sztukę.







Golf - SH 
Spodnie - SH
Buty - Ryłko
Torba - Baron
Biżuteria - DIY

25 komentarzy:

  1. ah własnie mialam to pisac!gratuluję!:****************

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem gratuluję debiutu :-)

    A prezentowany zestaw jest jak dla mnie genialny!!! świetnie dobrane kolory, a futerko....Bajka !!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik :) Zagłosowałam. Gratuluję, aczkolwiek prawdziwym futrom mówię stanowcze nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:-) Zestaw konkursowy fantastyczny i dzisiejszy też bardzo udany:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ih sweetie! nice blog! follow each other? fb and blogger?

    OdpowiedzUsuń
  6. following u =)
    thanks a lot for ur comment

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey!

    thank you so much for your comment!
    Nice blog!


    http://justreptilia.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for your lovely sweet note on my blog! I like this coat you're wearing, looks very glamorous! I'm so happy to see that you visited my page all the way from Poland!
    Good luck!

    skinnymoonstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)
    dzisiejszy zestaw super,
    a torebka świetna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!Należało Ci się!!!
    Mnie się Twoja stylizacja naprawdę najbardziej podobała, więc nie głosowałam jedynie z sympatii;))
    Ten zestaw, też mi przypadł do gustu:) Lubię szerokie spodnie, ale na kimś - chyba jestem do nich za mała i nie bardzo się w takich czuję;)
    Jedyne futro, a raczej kożuch jaki mam, to z owcy - od mamy;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful bag! Color - amazing!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, that coat is gorgeous. And it looks so lovely and warm!

    -Laura xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love furs so much, your piece is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice jacket, too Anula.
    is Anula your name???
    XXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  15. Super gratuluję!
    Oglądam Modę Polską regularnie i bardzo się ucieszyłam Twoim wyróżnieniem! :)
    Ale jak Cię Jacyków chwalił! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiście lubię futerka, ale jeszcze nie zdobyłam się na zakup żadnego. na tobie natomiast wygląda prze pięknie ;) i gratuluje wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne futerko i torba! kolory całości bardzo mi się podobają!

    P.S. widziałam ten odcinek Mody Polskiej, zawsze ogarnia mnie jakaś radość gdy widzę kogoś 'znajomego':) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. futerko jest absoltunie piekne i moje serce ujela rowniez torba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuaaa jaka cudna torba! Przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądała, świetnie wyglądałaś ....

    OdpowiedzUsuń
  21. love the coat!!!
    xo
    ziaglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję nominacji i odwagi, ja wolę nie poddawać się ocenie Jacykowa. futerko pięknie wygląda, no i nie ma się co dziwić, że zostałaś wyróżniona.

    OdpowiedzUsuń