wtorek, 15 listopada 2011

Czerwień na start...

Za oknem szaro, buro i ponuro. Czyli czas najwyższy na wyciągnięcie z garderoby kolorowych dodatków, aby odrobinę dodać koloru ;). Uwielbiam moje czerwone dodatki, jak już wyskoczy z szafy mój berecik z antenką, to trudno mi się z nim rozstać ;). Z góry uprzedzam będą te dodatki często gościły na blogu ;). Połączenie czerni i czerwieni zimową porą to jedno z moich ulubionych.










Płaszcz- Marks & Spencer
Spódnica - SH
Żakiet - SH
Szalik, beret, rękawiczki - no name
Buty - Simple 
Torebka - Baron

29 komentarzy:

  1. Anula, super czerwień! i bardzo dobrze, że ją nosisz, ja już nie mogę patrzeć na tych szaro burych ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous in red Anula.
    Is Anula your name???
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje stylizacje, są eleganckie i jednocześnie takie urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w czerwonym! Niesamowite kozaki! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie polaczenie czerwieni z czernia.
    Wygladasz bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. he! thanks for your comment
    I love your red hat
    kisses
    AJS

    OdpowiedzUsuń
  7. red beret! really beautiful!!


    ===============
    From http://checkmyfashion.com/
    An online wardrobe for worldwide Fashion Lovers

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for your comments in my blog!... you look great too!!
    I follow u!! Muaks

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódnica, zachwycają mnie buciki i cudowne czerwone dodatki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. great outfit dear!!like it=)
    xoxo!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Anula!!!!Thanks for commenting in my blog!!! I LOVE red, so your look is very nice!!!!Lovely skirt!!!
    I am following you too my dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękny odcień czerwieni !! Super ją połączyłaś !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwona fantazja!!! super dodatek do szarej rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też tak jakoś ciągnie do czerwieni ostatnimi czasy:) Do wszystkiego mi pasuje, do czarnego, do kolorów! Taki uniwersalny kolor się zrobił...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny płaszcz przykrył jeszcze fajniejsze ciuchy :-)
    Podoba mi się spódnica. plisowana. najmodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień z czernią - uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. great pops of red! so pretty!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. The red details are rocking this outfit! You look fab!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni, wyglądasz świetnie. Noś je jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love all the fabulous red accents. great style, lady. great blog, and i am your new follower.

    cheers
    jasmine
    adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I super bo czerwień to Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  22. spódnica powaliła mnie na kolana, przed monitor hahaha ;))) świetna stylizacja - klasyczna czerń ze zmysłową czerwienią. Też tak lubię :)))
    pozdrawiam pogodnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w czerwieni, ja też wyciągam czerwień z ubiegłego sezonu bo nadal modna....świetna całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. so beautiful. adore the red. thanks for sharing, love. I've got a new post all about pushing your style to the edge. Love to hear what you think. xo

    http://fashboulevard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale mam zaległości! a u Ciebie tyle fajnych zestawów! ten jest ponadczasowy! po prostu klasyczny krój i kolory nigdy nie wyjdą z mody!
    też lubię połączenie czerni i czerwieni, ale o dziwo zimą ciągnie mnie ku odcieniom fuksji i szarości...:)

    OdpowiedzUsuń