środa, 2 listopada 2011

Zaduszki...

Czas mamy wyjątkowy, Zaduszki, wspominki. W pamięci odszukujemy chwile spędzone z tymi których już w śród nas niema...
Outfit zaprezentuję dzisiejszy jak to  spacerowaliśmy z Juniorem po naszym cmentarzu. A na koniec chcę pokazać Wam kilka zdjęć z Mediolanu. Jestem pod wrażeniem cmentarza jaki tam zwiedzaliśmy. Nie będę się rozpisywać same oceńcie ;)



 W tych budynkach umieszczone są niezliczone ilości tablic pod którymi są urny oraz kaplica. A w ogrodzie niesamowite kapliczki i posągi.














17 komentarzy:

  1. ooo cmentarz w milanówku;-)))) jest co oglądac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze masz obłędne spodnie! I sweter! Po drugie - cmentarz jest niesamowity! Stworzyły go artystyczne, że tak powiem, dusze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely photos, the first one is so cute!!

    http://iammeggy.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej w oczy rzuciło się futerko, jest piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. you and your son are matching!! cool!!

    Xo
    meinmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany!!! jakie odjazdowe spodnie!!!aż mnie zatkało..i to z podziwu! do tego futerko...jak dla mnie jeden z Twoich najlepszych zestawów !!! Junior jest boski!:)))
    zdjęcia niesamowite..takie cmentarze mają klimat nie do opisania...

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely outfit!love your coat!
    kisses=)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerko wygląda na mięciutkie i milutkie, takie do przytulenia się, przy tym ma świetny fason. Normalnie zazdroszczę :)
    Dziś jak się zaczyna oglądać zdjęcia to widać najpierw młodego gentlemena. Wygląda też fenomenalnie.
    Bardzo ciekawe te groby. Przemawiają do wyobraźni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę futerko. Podać adres?
    Niezwykłe posągi.
    Zamszałe, zaśniedziałe. Klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie oddam nikomu ;) mojego futerka !

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym go chętnie przygarnęła, świetne to Twoje futerko ale piszesz, że nie oddasz.
    Zdjęcia cudowne,...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Junior wygląda bosko w tym szaliku :) Ty też fantatycznie-jak zawsze zresztą. A cmentarz ma klimat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetne spodnie, ogólnie zestawik mi się podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do wszystkich opinii na temat futerka a spodnie też są świetne,odnośnie zdjęć cmentarza to takiego jeszcze nie widziałam robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakże ja lubię takie spodnie! i do tego futerko - wyszło tak nieco retro, ale nie staromodnie. lubię!
    a te pomniki...brak słów, niesamowicie to musi na żywo wyglądać.

    OdpowiedzUsuń