czwartek, 24 listopada 2011

The show must go on...

Kiedy sięgam pamięcią do lat młodzieńczych ;) (haha bo ja taka stara jestem), przed oczami widzę mój pokój oklejony plakatami z gazet. Na ścianie nad biurkiem ogromny plakat, nad łóżkiem kilka mniejszych, a prawie na każdym ON...
Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj, kiedy rano w szkole płakałam z moją przyjaciółką i nie mogłyśmy zrozumieć dlaczego tak szybko odszedł. Pozostało tak wiele po nim, ale jednocześnie  tej pustki nic nie wypełni... W komodzie do dziś leżą kasety VHS z koncertami  oraz magnetofonowe z całą dyskografią. Był jedyny i niepowtarzalny i zawsze będzie w mojej pamięci. Wielki artysta i niesamowita osobowość.




Freddie MercuryPrawdziwe nazwisko Farrokh BulsaraBrytyjski muzyk, autor tekstów i kompozytor. Charyzmatyczny wokalista w legendarnym zespole Queen.Urodził się 5 września 1946 roku na Zanzibarze. Marł 24 listopada 1991r w Londynie.Zafascynowany baletem i operą. W 2005 roku uznany najlepszym męskim głosem w historii muzyki rozrywkowej (jego skala liczyła 4 oktawy). Jeden z najlepszych frontmanów wszech czasów. 


A żeby było i o modzie . To i kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.







Płaszcz - QS
Spodnie - SH
Buty - Venezia
Szal - H&M
Rękawiczki - Monnari
Torba - Baron


24 komentarze:

  1. U mnie też dziś boski F.M i ta piosenka, jesteśmy chyba z jednego pokolenia :)
    Świetny set, szal wygląda genialnie na płaszczu.
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba ! Widać, że dużo w niej się mieści muszę sobie taką sprawić :)
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem wielką fanką Queen. Uważam, że nikt już nigdy nie będzie tak wspaniały jak on. Dziś cały dzień słuchałam Queen ze łzami w oczach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw pierwsza klasa jak zwykle zresztą, super torba i szal, no i z tyłu robi nam ktoś a kuku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam gościa. Na pewno stworzył ponadczasowe hity, których nie da się zapominać.
    Ja fazę plakatów wszechobecnych też przerabiałam ale z postaciami z "innej bajki" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wisiał Michael Jackson:D ale Freddiego też wielbię! niezwykły głos i charyzma!teraz media by go zjadły...
    a Ty wyglądasz odlotowo!kolor tego szala jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Freddie cudny. tez go uwielbiam.
    A torby widzę głównie Baron. I słusznie. ta z poprzedniego posta - genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Freddie był jedyny w swoim rodzaju, jego styl nie do podrobienia, uwielbiam go za to.
    Bardzo fajnie zamotałaś szal, uwagę zwraca też piękna torba, jak zwykle wszystko ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja w tych czasach słuchałam punk rocka i zimnej fali:)
    Przeboski szal!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw... A szal masz prześliczny!!! :-)

    A Pana F., mimo iż zaczęłam słuchać długo po tym, jak odszedł, bardzo polubiłam... Mocny głos, ponadczasowe teksty i interpretacje muzyczne...

    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful outfit!!!amazing blog!!i'm following you!!if you like mine, do the same!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajnie zaplątałaś ten szal, ja zawsze mam z tym problemy:)a Queen niestety, z całym szacunkiem do legendy, ale jak ich słyszę to mam ból głowy, choć wszyscy moi znajomi, z mężem na czele, bardzo lubią:)

    OdpowiedzUsuń
  13. R.I.P Freddy Mercury!!

    I like the way you match your colors. Chic as usual

    Xo
    meinmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nadzwyczaj ciekawie zawinięty szal!!!

    a Freddiego po prostu uwielbiam! dziś w Trójce leciały frag. z koncertu na żywo! Wszystko brzmiało tak, jakby wcale na żywo nie było! Niesamowity głos! L E G E N D A!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your coat, great choice!

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, thanks for your visit on my blog. Scarf, bag and coat fit together in a very flairy way.
    Is this your son, in the picture with you. Children can be soo cute, if they want to.
    Greets Sunstorm

    OdpowiedzUsuń
  17. I can't understand what you wrote about Freddy. I miss him. A great voice.

    OdpowiedzUsuń
  18. You always look so elegant! love the way you paired your scarfs!

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your scarf!!


    http://placequotehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Thx to follow! I'm following you back!xoxo
    have a nice day!
    www.cheapandglamour.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I don't see between my followers! Try again to follow with GFC! thanks!!!

    www.cheapandglamour.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się kolor szala. Ożywia to zestawienie.





    (Zapraszam do mnie. Miglem.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń