niedziela, 15 maja 2011

Błyskotka

Nigdy nie przepadam za błyszczącymi kreacjami, a zwłaszcza noszonymi w ciągu dnia. Na wieczorne wyjścia owszem. Ale  jak widzę mamuśkę w brokatowej bluzeczce robiącą babki w piaskownicy, to jakoś  mnie to osłabia ;). Ale sama niedawno skusiłam się na coś w podobnym stylu. Może dlatego, że tak strasznie cekiny nie rzucają się w oczy. Są srebrne i delikatne no i nie jest ich za dużo. Wpadła mi w ręce lniana tunika z obszytym dekoltem, walczyłam długo z sobą aby się przełamać ;). Ale była nowa z metkami a kosztowała grosze, więc zaszalałam ;). Do tego kolejne z kolekcji lniane spodnie. ;)







Bluzka - SH
Spodnie - H&M
Buty - Ryłko
Sweterek - Olimpia
Koszyczek - lokalny sklep

20 komentarzy:

  1. Rewelacja!!! Bardzo mi się podoba ten set :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że kupiłaś jest idealna dla takiego 'Rudzielca' jak Ty :))) całość fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie !! Przepiękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra błyskotka, nie jest zła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam opinie:)
    I znowu świetne buty!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość taka... waniliowa :)) Słodko, prosto i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to się zgadzamy co do cekinów:-) u mnie też z nimi krucho....;-) ale z lnianymi spodniami i w tej naturalnej kolorystyce Twoje cekiny wyglądają bardzo szlachetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Classic and elegant as usual! love it...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice picks!!! thanks for your comment!

    xx

    http://lipstickcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful beige outfit !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super chic the neutral outfit with the nice touch of paillettes.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aww, you look so relaxed, I like :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szalenie mi się podoba ten zestaw!!! błyszczące wstawki nie rażą,ale dodają uroku...chciałam powiedzieć koloru..i już wiem dlaczego! kojarzą mi się ze słońcem:))

    OdpowiedzUsuń
  14. thank youu!!
    im folllowing you tooo

    kisseess!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. nice pics... i really love your red hair,..
    have a nice day..
    big kisse from spain


    XOXO
    WWW.estanochesoyunaprincesa.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna ta tunika, a blyskotki wokol dekoltu slicznie sie mienia

    OdpowiedzUsuń
  17. i love this, so relaxed!

    vanessa

    http://thepinkmateproject.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń