środa, 25 maja 2011

Welcome back!!

Weclome back!!
To był jakiś koszmar!! Wyjechałam sobie spokojnie na 3 dniowy wypoczynek. Powyłączawszy wszystko z prądu. Wracam a tu co mnie wita?? Sąsiad opowiada jaka to była burza, że stracił kuchenkę mikrofalową, telewizor i td. No ja rozumie żyć bez kuchenki, telewizora. dlaczego nie padł piekarnik..  Ale router od internetu - to jakiś koszmar. Po 2 dniach ręce zaczynają mi się trząść ;). No ale dziś już łaskawie serwis nas nawiedził, nie wyrabiają ze zleceniami bo takich po bury jest więcej...
A weekend był taki piękny, słonko, upał, góry i górale. Góry to moja wielka pasja i miłość. Trudno wyobrazić sobie wakacje bez Zakopanego i tych cudownych szlaków. Nawet podróż poślubna musiała być w Zakopanem. Tam najlepiej wypoczywam i ładuję akumulatory.
Dziś pierwszy zestaw weekendowy ;)







Spódnica - SH
Top - SH
Buty - Azaleia
Torebka - Baron 
Biżuteria - wyrób własny




Softshel - Salewa
Spodenki - Camel 
Buty - Salomon 

17 komentarzy:

  1. A ja już zaczęłam tęsknić i zastanawiałam się co to się stało, że nie ma nowości :(
    Kurczę - już wiem czemu tata zawsze krzyczy żeby wyłączać internet przy burzy i routera z prądu ;d

    Piękna bluzeczka :)
    I muszę Co przyznać, że ładne masz nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostrzegam, wyłączenie routera z prądu nic nie daje!! Ja swój wyłączyłam i tak go trafiło ! Spięcie sieciowym kablem, nie jestem specem ale jakoś się spalił i już. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz, ja też pisałam wcześniej o Twoich ładnych nogach!
    Sportowa wersja + góry i mamy rasowego taternika :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks so much hon! Wow you are super sporty!

    OdpowiedzUsuń
  5. hello , Anula! thank you very much for your sweet comment! i follow you , you have great blog! love your outfit! xoxooo.stella

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for commenting on my blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W turystycznym wydaniu wyglądasz na nastolatkę. Tak około 15-ki! ::

    OdpowiedzUsuń
  8. You look pretty as always!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for your lovely comment and i am happy to follow back x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To rzeczywiście miałaś "miłe" powitanie...
    Świetne zdjęcia !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such beautiful places! You had a very interesting trip I guess!

    OdpowiedzUsuń
  12. the location of your hike is so cool! great chanel sunglasses.x




    thatsweetaurora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie bluzka i torba i zdjecia sa bardzo ładne!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. everything looks so lovely! the chanel sunnies are AmAzing:))) thanks for your lovely comment!

    OdpowiedzUsuń
  15. love your outfit and great photos =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka (zakochałam się w kwiatowych klimatach) i piękne widoki :) Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń