piątek, 8 lipca 2011

Kolorowo mi..

Dziś przerwa w nudnych, smutnych kolorach. Zawieszam czerń i beże, no znając siebie nie na długo ale...
Jak już wspominałam nie przepadam za różowym kolorem. Ale kiedyś wchodząc do sklepu oczarowała mnie taka bluzeczka niby sweterek sweterek. A zauroczyła mnie dokładnie kokardka dopinana do niej. Uwielbiam kokardki, mają coś w sobie ;). A moją można dopiąć gdzie się chce ;). Dziś wylądowała na białym topie i zgrzała się z kolorową spódnicą. A całość prezentuje się tak:

PS. Miałam już nie wspominać o pogodzie, ale zdjęcia robione podczas mżawki.  Długo było słonecznie. 







Bluzeczka - Solar
Top- Big Star 
Spódnica - SH
Buty - Azaleia
Torebka - H&M


19 komentarzy:

  1. I dobrze że Ci kolorowo bo w kolorkach wyglądasz REWELACYJNIE !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokardka skradła mi serce! :)

    ps. Uwielbiam Twoje komentarze, zawsze mnie dowartościowują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak, kokardka jest słodziaszna, ale w ogóle cały zestaw taki niesamowicie wesoły! Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokardki sa mrrr :D
    Caly zestaw jest taki optymistyczny, bardzo ladnie ci w takim rozu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorowo:)
    świetna fryzura i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś coś z tego materiału co Twoja kieca ale to musiało byc dawno bo pamiętam tylko ten kwiatowy motyw

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie dobralas kolory:)kokardka wyglada tu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. to taki bardziej koral niż róż, do tego bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak sympatycznie i miło
    urocza ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. SUCH a pretty skirt! Really love the colors!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely summer outfit :)

    LOVE from Germanny
    minnja

    http://minnja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Założenie bardzo fajne, ale trochę smętnie wisi ta kokardka, nie da się jej jakoś podnieść? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing cardigan :)

    xxx London <3

    OdpowiedzUsuń
  15. I love you with skirts very much.
    You hair style is fabulous.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  16. ..i mnie zauroczyłaś tym zestawem, i o!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam to pierwsze zdjęcie, to jak z jakiejś gazety :) Fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń