poniedziałek, 4 lipca 2011

Piękne lato ;)

Mam dość tego lata! Za oknem jesień. Od rana oczywiście padało. Popołudniu na moment przestało i między deszczem wyskoczyłam na świeże  powietrze. Ja chcę słonka. Planuj tu urlop i  siedź w czterech ścianach. Mam nadzieję że jutro będzie lepiej.  Jaka pogoda taki nastrój. ;( Kto to widział żeby w lipcu szukać w garderobie ciepłego sweterka.  Kombinezon już tu kiedyś był to ta perełka zdobyta za 0,50 zł, doradzały mi dziewczyny żeby dołożyć pasek więc dziś założyłam.

I'm sick of this summer! Outside the window the autumn. From the morning of course it rained. I want the sun. I hope that tomorrow will be better.






Kombinezon / overalls - SH
Sweterek /sweater - George 
Pasek / belt - SH
Buty /shoes - Allegro
Torebka /handbag - Wallis
Biżuteria / jelwery  - Hand made by me ;)

23 komentarze:

  1. Świetny kombinezon-jakoś wcześniej go przeoczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw - muszę poszukac wcześniej tego kombinezonu bo wydaje się rewelacyjny. bardzo lubię takie perełki - u mnie też w ostatnim poście kombinezon i też za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit! Very chic!!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie Pani niewymuszone klasyczne stylizacje.
    Gratuluje.
    Podgladania nie zaprzestane o nieee :-)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kombinezony, a ten jest wspaniały! ;)
    Masz cudowne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak w zeszłym roku żałowałam dlatego w tym nie mogłam odpuścić, zwłaszcza przy cenie 19zł i uroczym wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. so elegant! very much like Chanel style! love completely everything

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog and lovely outfit! I'm now a follower, please follow me too.

    http://iammeggy.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabulous jacket! It looks really Chanel!

    hugs and kisses by Mani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegant and chic: the bag and the details in white are fab.Nice pics.
    XX.

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so elegant and chic as always.

    Thanks for your lovely comment.
    Kisses

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look fabulous! I love your hair colour x

    OdpowiedzUsuń
  13. Very elegant!
    Chanel-esque!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kombinezon !
    A u mnie już świeci słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice and elegant outfit!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tnx for commneting and visiting! I'm new follower now! See U! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I am sick of the weather too - love the outfit - the black and white really works x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Hun ^_^ How are you ? I like your blog verry verry much. And I love this jacket, check out my blog, hope you like it tooo and if you like it just follow, thank hunn ^_^
    http://fmum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń