czwartek, 21 lipca 2011

Super miłe zaskoczenie..


Dziękuję serdecznie za nominację - Leitaa - http://diaryofleitaa.blogspot.com/ 
Niesamowite to dla mnie zaskoczenie i bardzo miłe uczucie że ktoś, gdzieś, mnie......

Zasady zabawy:
Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
Napisz o sobie 7 rzeczy,
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

Najtrudniej jest pisać o sobie i to 7 rzeczy...
- jestem szczęśliwą mamą i żoną
- jestem wybuchową złośnicą
- kocham góry, las i wodę
- kiedyś z mężem łączyła nas lina ;) podczas wspinaczki, od pojawienia się juniora już coraz rzadziej, ale może kiedyś powrócą te czasy 
- uwielbiam podróżować bez wycieczek i przewodników 
- mam słabość do pizzy i lodów ;) 
- mam fioła na punkcie ciuchów, butów i torebek

A tu lista blogów które bardzo lubię:


A mogła bym tak wymieniać bez końca ale ma być 16 więc niestety musiałam listę skrócić....

16 komentarzy:

  1. jest mi ogromnie miło, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za nominacje kochana, bardzo nam miło :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations doll on your very well deserved "Blog Award" and to those getting it too.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za nominację !! ;*** ...bardzo mi miło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:) Ty złośnicą? To tak jak ja:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację, hmm..mamy wiele wspólnego, no może oprócz tej liny, Lody i picca to prawie moje drugie imię :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. o rajuś, dziękuję :)
    i życzę jak najszybszego powrotu do liny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo dziękuję za nominację :)
    podpisuję się pod uwielbieniem dla gór (las ze względu na kleszcze już nie, a woda tylko w wannie albo pod prysznicem, no jeszcze w butelce;)), podróży bez przewodników i lodów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziękuję :)
    Bardzo mi miło, że mnie wyróżniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your lovely comment doll,Congratulations on the award!*

    xXx

    OdpowiedzUsuń
  12. Congrats dear. You have a great blog.
    XX

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :D

    zapraszam do mnie xd
    http://friendisatreasuree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations for your adward, you really deserve it :)

    See you!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za nominację, brałam już udział w tej grze dawno temu, ale bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń