poniedziałek, 11 lipca 2011

Kratki...

Kratki wszelakie zazwyczaj kojarzyły mi się ze ścierką lub obrusem kuchennym, jakieś takie miałam uprzedzenie do kratek, no poza wzorem kratki szkockiej ;). Aż do pewnego pięknego dnia gdy natrafiłam na sukieneczkę w SH. Była ona w kratkę, no ale takiej kratki to na pewno na stole bym nie położyła ;). Po dłuższej chwili zastanowienia  podjęłam męską decyzję - a co mi tam biorę. No i mam sukienkę w kratkę ;).





Sukienka/ Dress - SH
Buty / Shoes - Były już tutaj 
Torebka / Handbag - Paters
Bizuteria / jewelr - Hand made by me 

20 komentarzy:

  1. świetna sukienka!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna - piękne odcienie ma - pasują Ci idealnie i podkreślają włosy! A sukienka niesamowicie leży podkreślając to co powinna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej sukience bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi, skojarzenie ze ścierką mnie powaliło:)))
    a sukienka bardzo udana! krateczka delikatna i jeszcze subtelne falbanki widzę...figurę podkreśla jak należy - jak dla mnie wyglądasz super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo ładna, słuszna decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka :) fajnie zestawiona.

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje baaardzo!
    Świetnie Ci w tych okularach!


    pozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli krata nie jest "obrusowa" to czemu nie;)Sukienka ma bardzo fajne wykończenia co sparwia że jest naprawdę ciekawa.Ja niestety kratę toleruję tylko na koszulach nawiązują wtedy do country i mozna z jeansami zrobić calkiem fajny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice look!
    love your hair :D

    Xx
    Jay..

    check out my blog to :)

    http://JAYSTRUT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzór i wcale nie obrusowy. Jak zwykle podziwiam dobór poszczególnych elementów stroju... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so feminine and chic!Great dress!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE your hair, great color!

    http://anasworldoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Loving that dress! so lovely :) and hooray for redheads! x

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo szykownie i stylowo,sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna! A z tymi ścierkami coś jest na rzeczy:)) Ale nie, ta nie jest "ścierkowa".

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this outfit - you look so elegant, very cute dress :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo sympatyczna krateczka,zdecydowanie "nie ściereczkowa" ani "obrusowa"

    OdpowiedzUsuń