piątek, 1 lipca 2011

The winner is...

Dziś się czymś pochwalę, bo mam już pewność;). Nigdy nic nie udało mi się wygrać, losy na loterii zazwyczaj puste, w lotto już nie gram bo straciłam wiarę ;), wszelakie konkursy omijam szerokim łukiem. Aż tu nagle przeglądając ofertę sklepu  http://www.sizeer.com/  zauważyłam konkurs, nagrodą były buty - a co może mnie bardziej skosić?;) chyba tylko torebka;). Wysłałam jedną z fotek z bloga. I po kilku dniach dostaje maila że moja stylizacja w 3 tygodniu wygrała. Ja niewierny Tomasz, węszyłam podstęp i że ktoś mnie wkręca. Ale nie, wczoraj przystojny pan kurier wręczył mi paczuszkę, a tam jest śliczna para butów z uroczym krokodylkiem. 
I tak w moim outficie z dziś spotkały się dwa słodziutkie gady ;). 







Spodnie - Vero Moda
Top - Big Star
Sweterek - SH
Torebka - Lacoste
Buty - Lacoste - www.sizeer.com
Biżuteria - Wyrób własny

 

18 komentarzy:

  1. piękne te buty! I gratuluję wygranej ;dd
    na dodatek cały zestaw jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściaro!!! ja, to już w nic nie gram, bo nie mam szczęścia;)
    zestaw stworzyłaś świetny! marynarskie klimaty baaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. hi , my dear! love this combination , very cool and stylish!! xoxo.have a great week-end!stella

    OdpowiedzUsuń
  4. No i cudnie!!!
    Stylizację kupuję znowu w całości. Poszłam za Twoim przykładem. Wlazłam dzisiaj do SH i wygrzebałam białe cygaretki do kostki za 20 zł MarcoPOlo!!! Tak jest zawsze? Wchodzisz i trafiasz? Pewnie szczęście początkującego. Ale ja już je kocham!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Widzisz, nie wolno wątpić tylko trzeba brać udziały w konkursach! :)
    Fajna stylizacja. Taka marynarska trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej!!!
    fajny zestaw ze sportową nutką

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your pants, so chic!The entire outfit is adorable:blue and white classy yet stylish!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje wygranej, bardzo fajne połączenie granatu, bieli i czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  9. OOo to gratuluje ;) buty sa super. Ja raz wygrałam film na dvd ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the Look!
    ----------------------
    Pigalle Passions
    The biggest pigalle spotter site in the world
    http://www.cl-pigalle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous marine look! i have to check those shoes out, they look amazing, love the casual look! really want them

    OdpowiedzUsuń
  12. The bag is amazing and your outfit classic and beautiful as usual.
    XX

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje - swietne buty.
    No i bizuteria - lubie poleczenie tych kolorow.

    OdpowiedzUsuń
  14. love the cardigan :) your hair color is gorgeous! have a great weekend!

    love, M
    match.box.muse

    OdpowiedzUsuń
  15. I am a big fan of anything nautical and your ensemble is no exception.

    OdpowiedzUsuń