środa, 13 lipca 2011

Nice day

Dziś był dzień taki jak lubię, słońce nie chowało się za chmurki, a temperatura była bliska 40 stopni. Po takim miłym dniu przyjemnie usiąść wieczorkiem na świeżym powietrzu i cieszyć się chwilą...
Sukienkę, którą mam na sobie zapewne wszyscy znają. Jakiś czas temu kupiłam ja w H&M i pamiętam że wiele takich spotykałam na ulicy ;(. To czego nie lubię. Dlatego wole polować na pojedyncze sztuki w SH niż nosić to co połowa miasta ;).

Today the weather was like I like, the sun didn't hid behind clouds and the temperature was near 40 degrees. After such a nice day, it is nicely to sit  the fresh air and enjoy the moment ...






Sukienka/ dress - H&M
Buty/ shoes -Allegro
Torebka/ handbag - Batycki
Biżuteria/ jewelry - Hand made by me
Szal/ shawl - SH

17 komentarzy:

  1. Sukienka jest ectra ;]] wyglądasz w niej mega dziewczęco ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cute dress
    love the combination with the green bag

    New Post: Roberto Cavalli in Switzerland!
    Would love to have you as a follower

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniale wyglądasz i jakie fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie lubię nosić tego co wszyscy, ale czasami nie mogę się oprzeć jakiejś rzeczy:)
    nie dziwię Ci się, że skusiłaś się na tę kieckę..ma ciekawy wzór:)
    fajnie całość wygląda...szczególnie na tym tarasie:)) zdjęcia baaardzo mi się podobają:))

    acha! znowu wyjeżdżam, tym razem ku rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. The pic with your son is especially nice, you look really pretty. The dress is a fab summery dress.
    XX

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem w zwykłych rzeczach (takich, które mają wszyscy) można wyglądać niezwykle. Ale to już wynika z czegoś więcej niż ciuchy :) Twój taras? Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zgadzam się co do tego urokliwego wieczoru :)Jeszcze fajniej jak można z tego korzystać na co dzień mając taki taras :)
    Fakt sukieneczka świetna i bardzo dobrze się w niej prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. heh, mam podobnie - też wolę rzeczy z sh niż sieciówkowe wszystkości ;)
    i naprawdę lubisz taką temperaturę? ja wtedy umieram...

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są fantastyczne! :)
    I sukienka też śliczna - uroczo Ci w niej :)

    uwielbiam takie upalne dni, bo wciąż jestem w ruchu wtedy, a kładąc się do łóżka jestem zmęczona i z uśmiechem zasypiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. that dress looks amazing on you, what a perfect fit and what a print! you could wear the dress with some classic pumps! but those shoes turn up the volume and make it so much more interesting, love it

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie znam tej sukienki :) może dlatego, że do H&M nie chadzam, a na ulicach też jej na nikim nie widziałam więc jak dla mnie jesteś w niej wyjątkowa:) co do temperatury to ja jestem z tych raczej "zimnolubnych" i 40 stopni to dla mnie szaleństwo, ale na takim fantastycznym tarasie posiedzieć wieczorkiem to sama przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the graffic black and white pattern! So stark and makes an excellent statement!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham takie klimaty :) Świetne masz buty !!

    OdpowiedzUsuń
  14. nice pics, and it looks like you had a nice relaxing day!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz! ta torbka i buty mnie urzekły;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really love this outfit!!..
    You are beautiful with this dress!
    Come to visit me if you want..

    www.camillassecrets.com

    Kiss

    I'm your follower!..Do the same if you like my blog!

    OdpowiedzUsuń