wtorek, 21 lutego 2017

6!!!

Własnym oczom nie wierzę ;) ....tak to już 6 lat !!
Dokładnie 6 lat temu po raz pierwszy usiadłam do komputera, aby podzielić się z Wami moim spojrzeniem na modę. Zabrać czasem w jakąś podróż.  Byłam ruda, usiłowałam zapuścić włosy, ostatecznie powróciłam do krótkich w odcieniu ciepłego brązu z refleksami. Z Wami przeszłam przez moją drugą ciążę, byliście świadkami jak Junior z przedszkolaka stał się nastolatkiem. Tu chwaliłam się pierwszymi krokami na rolkach w wieku 37 lat ;) czy pierwszymi krokami na nartach. Na Waszych oczach się zestarzałam i skończyłam 40 lat ;) Dzieliłam się miłymi i smutnymi przeżyciami. Początki były owocne, prawie codziennie coś udało mi się napisać, teraz tak często na ile życie mi pozwala ;). Poznałam kilka cudownych kobiet, które zawsze i namiętnie podglądam, nawet jeśli nie zostawiam komentarza, no i istnieje Instagram dzięki któremu jeszcze jestem na bieżąco. 
Ściskam Was gorąco i dziękuje że czasami jeszcze ktoś tu zagląda. 






  



 



























10 komentarzy:

  1. Sześc lat to kawał czasu, u mnie 6,5 .
    Dość szybko odkryła Twój blog, zawsze chętnie tu zaglądam.
    Podziwiam od zawsze Twoje piękne torebki /i nie tylko torebki/.
    Miło mi, że mogłam poznać Cię choć wirtualnie.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to zawsze przyciągało mnie do twojego bloga , to twoja kreatywność i ... Niekopiowalnosc - znaczy nie kopiujesz innych blogerek , projektantów , nie gonisz za nowościami i trendami , ale zawsze i mimo to jestes oryginalnie ubrana, bez dziwactw , ale oryginalnie ...,
    Pozdrawiam i mam nadzieje , ze na tym nie koniec

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tak bardzo, to się nie zestarzałaś:D
    Ale trzeba przyznać, że ten czas zapiernicza... Po dzieciach najbardziej widać!
    Ty Anula zawsze elegancka i z klasą! Nawet na rolkach:))
    100 lat blogowania Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 lat to sporo! Wielkie gratulacje!!! :)uzbierało sie tych kreacji :) elegancko i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez sześć lat zadziwiasz:)))cieszę się że znalazłam Twojego bloga:)Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w dalszym blogowaniu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zastanawiam, jak to się stało, że tyle lat blogowanie nam pochłonęło. Ty to jesteś dla mnie (wg tego, jak sie ubierasz) damą trochę z innej epoki, tak lata 20, lata 30. Nie wiem, może przez fryzurkę też... :) Wszystkiego naj z okazji rocznicy, bywaj częściej ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawie jesteśmy równolatkami ;) u mnie 6 strzeliła w sierpniu. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych lat pełnych pomysłów i chęci do tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. To już kawałek czasu, gratuluję i życzę dalszego blogowania:)) Bardzo fajny przegląd, ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje 6 lat blogowania. To sporo czasu. U mnie w wakacje minie 5 lat. Kiedy to zleciało?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. 6 lat to bardzo dużo! Gratuluję! Masz ciekawe stylizacje, chociaż ja wolę nieco bardziej sportowe. Spójrz czasami do sklepu http://matshop.pl/ . Mają genialne grafiki, ubrania o bardzo wysokeij jakości - markowe. Uwielbiam ich ubrania, może Ty też byś coś dla siebie znalazłą ;)

    OdpowiedzUsuń