czwartek, 28 kwietnia 2011

Cała biała ;)

Jak już wczoraj pisałam len się bardzo mnie, nawet po kilku minutach noszenia ;) a dowody na poniższych fotkach ;).  Ale co mi tam!! Mam wielką słabość do białych spodni w okresie letnim ;). Uzbierałam kilka par, do takich spodni pasuje wszystko!! Dziś cała paradowałam w bieli. No z małymi akcentami mocnego turkusu.
Powoli pakuje się do wyjazd na długi weekend i mam nadzieje że jutro uda mi się wyjechać. Bo trochę się podłamałam po południu. Stawiam wstępną diagnozę że synuś załapał świnkę, jutro rano jeszcze wizyta u lekarza i się dowiemy...






Bluzka - MNG
Spodnie - H&M
Buty - Azaleia
Torebka - Lamata
Biżuteria - wyrób własny

20 komentarzy:

  1. i love a white outfit...the blue accessories are perfect. very fresh and crisp.

    rockoomph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna biżuteria, uwielbiam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!Zeszłego lata też łączyłam biel z turkusem tylko mniej nasyconym np. Tutaj:http://zmodanaty.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie współgrają z bielą niebieskie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie bieli z turkusem!:) Torebka bardzo mi przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w bieli! :)
    Uwielbiam turkus, piękne dodatki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. love that mix of white + blue. thanks for passing by my blog.
    kss
    ,-)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie połączenie :) chociaż taki zestaw można łączyć z zielenią, różem, czerwienią, granatem, pomarańczem i tak bez końca !
    I też kocham len :) pozdrawiam, maja

    OdpowiedzUsuń
  9. show must go on :) racja !!!
    fajne polaczenie bieli i turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. White is the new black this year!
    Tez lubie bialy kolor, mimo jego niepraktycznosci w zetknieciu z piaskownica i innymi zjawiskami dnia powszedniego ;) W zestawieniu z turkusem - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel jak najbardziej tak! Len też.
    Ta świnka, to prawdziwe świństwo! No, ale z dzieciakami, chorobami i wyjazdami tak już bywa....

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne akcenty i nieskazitelna biel - wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe spodnie na lato to podstawa, świetnie wyglądasz! Zdrowia dla synka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks so FAB !!!

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com

    If you like we can follow each other :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula, i super wygląda biały z turkusem, dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the pop of colour with the white. Periwinkle is a lovely shade! Thanks for stopping by my blog!

    x

    The Pretty Secrets

    OdpowiedzUsuń
  17. i love this combination- tyrkys and white!!

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie dobralas te dodatki!genialnie wyglada ten jasnoniebieski z bialym.

    OdpowiedzUsuń