niedziela, 17 kwietnia 2011

Prześladuje mnie od lat...

Kilkanaście, może 20 lat temu w jednym z numerów "Burdy" zobaczyłam niesamowitą marynarkę. Zakochałam się w niej  na zabój. To było coś niesamowitego!! Jej dekolt powalił mnie na kolana. Od razu nabyłam piękny żółty materiał i błagałam o jej uszycie;). Była cudna żółta i z krótkim rękawem. Było to w czasach  kiedy o cyfrówkach nikomu się jeszcze nie śniło, więc zdjęć jej niestety nie mam. Ale ten model prześladuje mnie od tamtej pory i zawsze staram się coś takiego mieć w szafie. Na chwile obecną posiadam czarny zestaw ze spodniami. Dla mnie zawsze modny, ponadczasowy. Dodatkami można zmieniać jej charakter ;). Oczywista sprawa jest dziełem mojej kochanej krawcowej. O i  prezentuje się tak :






Garsonka - Krawcowa
Torebka - Brathers B
Perły - wyrób własny
Ponczo - z dna szafy

22 komentarze:

  1. Love yr bag!!

    www.mrsvintagehk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zazdroszczę Ci tej krawcowej ;) Pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że takie małe zdjęcia;( Ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura jest już dodatkiem do każdego stroju, więc nawet nie musisz nic kombinować:) Super:)


    Zapraszam do prostego konkursu u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the cut of the blazer. You look so pretty and elegant!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your little comment . Your look is adorable by the way ;)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja krawcowa jest mistrzynią!!!przepiękny żakiet!!!wyglądasz niesamowicie elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie wykrojony jest dekolt marynarki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. love the neckline on your blazer! Very unique! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny dekolt a całośc mega elegancka.Zapraszam do mnie , wpadaj czasem...

    OdpowiedzUsuń
  11. love the blue color, looks fabulous. your collar is such a gorgeous detail, makes it all so interesting. you look stylish and sophisticated

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna ta marynarka, chyba nigdy takiej nie widziałam... Świetny zestaw, mega elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow what an elegant lady! so lovely and classy. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the intricate neckline of this blazer! Thank you for visiting my blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow :D pieknie wygladasz, a outfit jest fantastyczny,uwielbiam takie eleganckie zestawienia,wlasnie brakuje mi takich spodni ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wygladasz!
    Świetny zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wondeful post! It's very fashion!
    Hi! My name's martina and I come from Italy.. I'd like you visit my blog and if you want... follow me!
    kisses ;DDD
    marti
    Glamour Marmalade

    OdpowiedzUsuń