wtorek, 5 kwietnia 2011

ORIENT EKSPRES...

Wiosenny spacer w kolejnym dziele moje krawcowej. Płaszczyk wiosenny i do tego spodnie. Bardzo lubię ten zestaw bo choć troszkę oddaje klimat japońskich wdzianek ;).  Od lat fascynuje mnie orient. Ich sztuka i kultura. W mojej sypialni starałam się oddać klimat dalekiego wschodu przy pomocy poduszek, lamp, narzuty itd...








Płaszczyk - krawcowa
Spodnie - krawcowa
Buty - Ryłko
Torebka - Paters
Biżuteria - wyrób własny

A tu kilka fotek moich skarbów ;) 





19 komentarzy:

  1. Piękny płaszczy i fantastyczne bibeloty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz cudowny! Biżuteria jaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. love your look, in particular the amazing coat!
    thanks for your sweet comment.
    winterbag.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nasz styl i gust :) Bardzo się podoba i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ła no jestem pod wrażeniem ;D I stylizacji i nabytków. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kompletnie nie w moim stylu, ale bardzo ładnie dobrany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwa klasa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przymierzałam ostatnio spodnie z wzorem Twojego płaszcza, niestety były zbyt obcisłe w tali co robiło dziwny efekt, strasznie ubolewałam :( płaszcz jest cudowny! ;)

    Dziękuję bardzo, też jestem z niej bardzo dumna, zwłaszcza, że kosztował całą złotówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw! ..do tego ta biżuteria :)pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny płaszczyk! całość świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. The coat is beautiful!
    Thank for following, i follow you too!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfits and photos!
    XXX
    Cristiana

    OdpowiedzUsuń