środa, 27 kwietnia 2011

Kolorowy zawrót głowy ;)

Dziś na szybko zrobione zdjęcia już po zachodzie słońca więc ich jakość średnia. Ale dzisiejszy dzień postanowiłam poświęcić na uporządkowanie garderoby. Wygonić zimę, a do szaf wpuścić lato;) Aż miło się rozpakowywało pudła z sukienkami, spódnicami....kolorowo i w większości lniano. ;) Kocham len w letniej garderobie. Wiem że nie każdemu przypada do gustu. Znam wiele osób którzy go nie znoszą bo trzeba prasować i tak szybko się mnie. Mnie osobiście to nie przeszkadza. Od czego są żelazka ;)? Przeraziła mnie tylko ilość ciuchów jaką miałam poupychać po szafach. I niema mocnych od jutra wystawiam co nieco na allegro, bo to nie mieszczę się w szafach;). A nowe rzeczy przybywają;).
Ostatnio oberwało mi się na blogu że za dużo czarnego. Wiec dziś kolorowy zawrót głowy!!





Tunika - SH
Spodnie - SH
Buty - Auchan
Biżuteria - wyrób własny

12 komentarzy:

  1. Świetna tunika i pastelowe spodnie, len jest taki szlachetny, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w kolorach, bardzo :)
    Ja nie umiem znaleźć lnianych spodni, który by mnie nie pogrubiały kilkukrotnie, a żałuję bardzo.. Mam nadzieję, że może tego lata coś wynajdę ;)

    Znam ten problem z zbyt dużą ilością "zbędnych" ubrań.. Ja mam kilkanaście ogromnych worków na strychu, a na dodatek moja szafa jest pełna w ubraniach, których nie chodzę i nie mam gdzie trzymać aktualnych :< :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię len!
    Fajowy kolor portek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the colours of this top- it would look amazing with black skinnies too :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, ale Ty płodna jesteś, że tak powiem ;) codziennie nowy post no jestem pod wrażeniem
    len uwielbiam i całkowicie wybaczam mu gniecenie i trudności w prasowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your light blue trousers!

    OdpowiedzUsuń
  7. Keep it up with the colors! Love it!
    I have an award waiting for you in my blog! Go check it out. I hope you like it! beijossss

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cute outfit! The tunic is a love!!! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja generlanie swietna tylko wydaje mi sie ze ta bluzka przez to ze jest obcinana pd biustem cie troche pogrubia,ale moze tak mi sie wydaje;)

    OdpowiedzUsuń