sobota, 16 kwietnia 2011

ODCHUDZAMY...

Wiosna to dla kobiet zazwyczaj okres baaardzo ciężki. Bo wiadomo porządki wiosenne,  ale przede wszystkim odchudzanie, diety, walka z każdym wałeczkiem.... Ostatnio wyczytałam ;) że to co stanowi naszą ozdobę czy sentymentalną pamiątkę, może wspomagać organizm. Niektóre kamienie i metale mają właściwości lecznicze. Zawartość szkatułki nie zastąpi apteczki ale może ją uzupełniać. Podobno kryształ górski korzystnie wpływa na przemianę materii  a wiec na zgrabną sylwetkę. A więc szybko ze szkatułki wyciągnęłam największe kryształy górskie ;) niech się dzieje...;) hahaha






Sukienka - SH
Sweter - Mohito
Buty - Ryłko
Torebka - Baron
Naszyjnik, kolczyki - kryształ górski - wyrób własny 

11 komentarzy:

  1. fantastyczny outfit sweter+torebka boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. mi babcia zawsze powtarzała o leczniczych właściwościach niektórych wyrobów i tak kazała chodzić w bursztynowej biżuterii i mieć zawsze woreczek z gorczycą przy łóżku ;)
    Piękna narzuta, można powiedzieć, że pomimo jasnego koloru robi Cię węższą :)

    Mi również ślimak się podoba najbardziej :) Zwłaszcza, że robiłam go zwykłym kompaktem na maksymalnym zoomie, ponieważ był na środku stawu i byłam pewna, że się rozmazał, a tu miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice look :D
    Thanks for following me, I'm following you back now and thanks for your comment.
    I don't understand your blog but I enjoy with the pics
    XOxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute sweater!! It looks so nice and comfy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamama jest doktor panią i mówi,że o takich rzeczach nie powinni w mediach nawet napomykać,bo potem wszyscy obwieszają swoje niemowlęta kamieniami,a na to nie ma żadnych badań nawet...mniejsza.
    Zestaw świetny,mój-Twój ulubiony jak dotychczas,prze-piękny sweter,świetnie skomponowany.Bardzo nowocześnie,modnie,elegancko,a poza tym świetnie uwydatnia Twoją niebanalną fryzurę.
    Pozdrawiam!
    Jak dla mnie ślepej tradycyjnie za małe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. you have a really cool hair color!

    bisous,
    mia

    heylilahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. your hair is so Fierce!

    i have a new post
    maybe you can take a look?

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    xxx mirjam

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥nice post.)) love your blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Na przemianę materii to ja len polecam. Ale do jedzenia:))Sweter cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny jest ten sweter!!!
    Chciałabym być właścicielką takiego :)

    OdpowiedzUsuń