sobota, 16 kwietnia 2011

ODCHUDZAMY...

Wiosna to dla kobiet zazwyczaj okres baaardzo ciężki. Bo wiadomo porządki wiosenne,  ale przede wszystkim odchudzanie, diety, walka z każdym wałeczkiem.... Ostatnio wyczytałam ;) że to co stanowi naszą ozdobę czy sentymentalną pamiątkę, może wspomagać organizm. Niektóre kamienie i metale mają właściwości lecznicze. Zawartość szkatułki nie zastąpi apteczki ale może ją uzupełniać. Podobno kryształ górski korzystnie wpływa na przemianę materii  a wiec na zgrabną sylwetkę. A więc szybko ze szkatułki wyciągnęłam największe kryształy górskie ;) niech się dzieje...;) hahaha






Sukienka - SH
Sweter - Mohito
Buty - Ryłko
Torebka - Baron
Naszyjnik, kolczyki - kryształ górski - wyrób własny 

12 komentarzy:

  1. fantastyczny outfit sweter+torebka boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. mi babcia zawsze powtarzała o leczniczych właściwościach niektórych wyrobów i tak kazała chodzić w bursztynowej biżuterii i mieć zawsze woreczek z gorczycą przy łóżku ;)
    Piękna narzuta, można powiedzieć, że pomimo jasnego koloru robi Cię węższą :)

    Mi również ślimak się podoba najbardziej :) Zwłaszcza, że robiłam go zwykłym kompaktem na maksymalnym zoomie, ponieważ był na środku stawu i byłam pewna, że się rozmazał, a tu miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice look :D
    Thanks for following me, I'm following you back now and thanks for your comment.
    I don't understand your blog but I enjoy with the pics
    XOxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamama jest doktor panią i mówi,że o takich rzeczach nie powinni w mediach nawet napomykać,bo potem wszyscy obwieszają swoje niemowlęta kamieniami,a na to nie ma żadnych badań nawet...mniejsza.
    Zestaw świetny,mój-Twój ulubiony jak dotychczas,prze-piękny sweter,świetnie skomponowany.Bardzo nowocześnie,modnie,elegancko,a poza tym świetnie uwydatnia Twoją niebanalną fryzurę.
    Pozdrawiam!
    Jak dla mnie ślepej tradycyjnie za małe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. really love the beige sweater! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. you have a really cool hair color!

    bisous,
    mia

    heylilahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. your hair is so Fierce!

    i have a new post
    maybe you can take a look?

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    xxx mirjam

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥nice post.)) love your blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Na przemianę materii to ja len polecam. Ale do jedzenia:))Sweter cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny jest ten sweter!!!
    Chciałabym być właścicielką takiego :)

    OdpowiedzUsuń