poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Narcyzy...

Uwielbiam ciepłe słoneczne dni, i jak jeszcze całą nasz trójeczka jest razem. Dziś spacerek był owocny. Udało mi się nazbierać  bukiecik narcyzy, jak one pięknie i słodziutko pachną. Uwielbiam  kwiaty ;) 
Bluzkę z dzisiejszego zestawu upolowałam za 3zł ostatnimi czasy ;). Zastanawiałam się chwilkę nad nią bo jednak materiał jest kontrowersyjny...;) (jak dla mnie - wszystko widać haha), ale raz się żyje. Do tego jeszcze pasek czarno - biały zdobyty za 2zł. Ja nie jestem miłośniczką pasków i noszę je bardzo niechętnie, a nawet do niedawna zupełnie ich unikałam. Ale  tutaj akurat wydaje mi się że, pasuje. No i torebka mój hit cenowy - 1,5zł. W lumpeksie cieli ceny -50% ;) jak zobaczyłam tą torebeczkę nie mogłam już jej wypuścić z rąk ;).







Spodnie - SH
Bluzka - SH
Pasek i torebka - SH
Buty - G&R
Sweter - Pabia

11 komentarzy:

  1. Tak... lumpeksy to jest to :) można znaleźć boskie rzeczy za prawie darmo :)
    Ładnie, tylko czemu tak czarno? Zmieniłabym kolor wszystkich elementów na beż i wtedy byłoby zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe skarby!:))
    ale więcej jasnego!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do dzwonów ;d
    i piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie w święta powinno się spacerować, bez dwóch zdań :) Podoba mi się przeźroczysta bluzka i widoczny biustonosz pod nią

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your comment!

    Nice blog!

    http://justreptilia.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Le Chic - noir et blanc!!
    I love your hair :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, you look so chic! I just love your black and white outfit! Fantastic pants, top and bag! I love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Love,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja,piekne zdjecia i niesamowita bluzka!!

    OdpowiedzUsuń