sobota, 2 kwietnia 2011

Ulubienica...

Dziś prezentuję moją ulubioną garsonkę w 2 odsłonach. Uwielbiam ją. Najgorsze chwile przeżyłam po ciąży, gdy ta złośliwa spódnica nie mieściła się na moją "zgrabną " ;) sylwetkę,  a guziki bluzeczki nie chciały się spotkać z dziurkami... ;) Ale te dni mam za sobą i nadal mogę cieszyć się tym zestawem. Zawdzięczam go kunsztowi mojej krawcowej, i podpatrzonemu z burdy wykrojowi. Spódnica ma szelkę zakładaną na szyję i "wysoki" pas. Druga wersja tej garsonki jest ze spodniami. I dziś zaszalałam do zdjęć, nie założyłam pończoszek do spodni. Choć nienawidzę tego. I ciągle zastanawiam się jak to jest możliwe że na oficjalnych imprezach na salonach ;) nasze celebrytki pokazują się w strojach wieczorowych, i gołych nogach. Gdzie elegancja ? Żadna szanująca dama nie wystąpiła by z gołymi nogami do wieczorowej toalety. A już przerasta to moją wyobraźnię gdy spotykam takie zjawisko w zimie. ;)  Co skłania "gwiazdy " do pozostawienia pończoszek w domu?? No chyba nie brak środków na nie. A może to wina ich mężczyzn, że idąc z duchem czasu przestali kupować goździki i rajtuzy z okazji 8 marca ;) ?










Garsonka - krawcowa Burda - 2004/03(115) oraz 2002/11(131)
Koszula - krawcowa
Buty - Ryłko Estima
Torebka - Galeryjka w Zakopanem 
Biżuteria - dzieło własne ;) 

21 komentarzy:

  1. Fantastyczna garsonka! Z tymi butami i pończochami wygląda na Tobie rewelacyjnie! Bardzo udane zestawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę to samo na temat rajstop czy pończoch, święta racja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej spódnicy! A co do wyjść bez rajstop zgadzam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) Oby tak dalej :) zapraszam też do mnie do obejrzenia i do dodania obserwatorów :) http://sandra-lip.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;**** xoxox ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so powerful! :)

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie... tak z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, bardzo ciężko było mi się do niej przekonać, czułam się w niej jak kuleczka :)

    Uwielbiam Twoją klasę! Uwielbiam prostotę, która w Twoim wykonaniu wydaje się nadzwyczajna :)
    Oglądam każdy Twój wpis pełna zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wszystko zestawione!
    Ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie i pięknie, bardzo podoba mi się Twoja fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  11. you look so classy

    i have a new outfit post

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    xo model from holland

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, elegancko, klasycznie - 100% kobiety

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za komentarz u mnie :)

    ładnie i jak elegancko. Bez przesytu. Super :)

    A co Pani myśli na temat rajstop do butów z odkrytymi palcami ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tych fotkach mam buty bez palców i do takich butów ubieram rajstopy lub pończochy bez tzw. patentu. I wtedy jest tylko mgiełka na paluszkach a z pod niej przebija obowiązkowa czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń