niedziela, 10 kwietnia 2011

Cenowy hit tygodnia..

Myślałam że takie rzeczy się nie zdarzają. Takie historie uważałam za niemożliwe. A tu przytrafiła się i mnie ;).
A mianowicie na ostatnich łowach w krainie rozkoszy - szmateksie, trafiłam  na hit cenowy tygodnia - od godziny12:00 cena za sztukę - 0,50 PLN !!! No wiadoma sprawa, że chętnych do wyszukania swojej perełki jak na 1 maja za dawnych lat. Ale udało i mnie się kilka sztuk wyłowić. Dziś jedna z nich. To co kocham najbardziej, banalna - mała czarna. Prostota, czarnota ;), zapinana na jeden mały guziczek na karku. Na pewno pojawi się tutaj w kilku odsłonach. Oczywiście już planuję kolejną wyprawę po kolejne zdobycze, i w kolejną niedzielę ponownie zaprezentuje hit tygodnia ;). Z powodu nieustających wiatrów, wywiało i mnie na strych starej ponad 100 letniej kamienicy.





Dress/ Sukienka - SH
Shoes/ Buty - Ryłko
Pearls/ Szare perły - produkcja własna

22 komentarze:

  1. sukienka jest piękna! Przepiękna ;o
    nie umiem oderwać od niej wzroku, a na dodatek rajstopki piękne ;)

    I podoba mi się strasznie motyw perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję znalezienia cudnej sukienki. Nie bałaś się, że Ci się pobrudzi na strychu? :) Brrr, ja bym się bała spotkać jakiegoś pająka :)
    Nigdy nie miałam szczęścia by trafić do SH, gdzie są tak tanie ubrania. Zawsze miałam szczęście, że to, co mi się podobało kosztowało ok 30 zł.
    Pytasz w swoim opisie, dlaczego tak mało osób po 20 prowadzi bloga. Myślę, że jest ich więcej, tylko trudniej znaleźć. Jeśli Cię to interesuje to ja mam do 30 jeszcze niecałe 3 lata :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous look, darling!
    Love your hair!

    xoxox,
    CC

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna ta sukienka!zazdroszczę takich łowów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ci się trafiło!!!mała czarna jest wieczna,więc to zakup na lata:)
    zdjęcia świetne!
    acha! perły zamotane nietypowo - ekstra pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, ale Ci się perełka trafiła :)
    Fajny blog, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. your tights are incredible!!
    xxx so

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też musze poszukać jakiegoś miejsca do robienia zdjęć, przez te wiatry od kilku dni nic nie mogłam pstryknąc... :o)
    Super kiecka!

    x

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the setting of this shoot.

    p.s. thanks for visiting and the comment on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your outfit! Love the red hair!


    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, a cena grzechu warta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sukiena!bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  13. super klimat zdjęc!

    zapraszam w odwiedziny:)
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute the first pic!!!
    Thanks for your comment on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka świetna, mała czarna to mała czarna - nigdy jej za wiele, a cena powalająca!!! pozazdrościć tylko

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so elegant!!lovely dress!!

    OdpowiedzUsuń
  17. You are always chic and elegant!

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest piekna:) a do twoich wlosow tak swietnie pasuje- dobrze ci w czarnym!!

    OdpowiedzUsuń